Image job satisfaction

Internal sales officer

Dit bedrijf is reeds 40 jaar een gespecialiseerde verdeler van eerstehulp- en ziekenhuismateriaal.

We zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een commerciële inslag om onze sales afdeling te versterken.

De salesafdeling zorgt ervoor dat onze klanten, professionals uit de gezondheidszorg in België en Luxemburg, geïnformeerd, geïnformeerd en begeleid worden in hun keuze van de beste medische hulpmiddelen voor hun dagelijkse praktijk.

De rol van de interne coördinator van de verkoopafdeling is het verwerken van bestellingen, leveringen en retouren, en ook het fungeren als intern contactpunt voor eventuele vragen van onze klanten. Om de behoeften van de klanten centraal te kunnen stellen, werk je nauw samen met je collega’s van de afdelingen verkoop, inkoop en logistiek.

Wat zijn je taken?

  • Je verwerkt orders en facturen en coördineert leveringen.
  • Je volgt offertes op en volgt klanten op.
  • Je bent het interne aanspreekpunt voor vragen van klanten.
  • Je coördineert specifieke klantverzoeken tussen de verschillende afdelingen.
  • Je coördineert aanbestedingen voor overheidsopdrachten.
  • Je werkt nauw samen met de Sales Manager, de Account Managers en de Technische Dienst om ervoor te zorgen dat de verkoopstrategie en de projecten vlot verlopen.
  • Je coördineert het CRM en stimuleert het juiste gebruik ervan.

Herken je jezelf hierin?

  • Een sterke interesse in gezondheidszorg en medische technologie, een bepaalde ervaring in deze sector is echt een groot voordeel.
  • Numeriek georiënteerd, met een aangeboren commercieel gevoel en liefde voor precisie.
  • Kennis van overheidsopdrachten en hoe deze werken.
  • Enthousiaste collega met een flexibele en proactieve houding. Het belangrijkste is dat je het leuk vindt om in een betrokken team te werken, ook al is het een klein team.
  • De wil om continu te leren.
  • Ervaring met ERP- en CRM-systemen en beheersing van de Office 365 Suite.
  • Perfecte kennis van Frans, Nederlands en Engels.

Wat kan je verwachten?

  • Een stimulerende job die verantwoordelijkheid en zelfstandigheid combineert.
  • Mogelijkheid tot 4/5 en homeworking.
  • Extra legale voordelen, ecocheques, 13e maand, vakantiegeld, pensioenplan, medische verzekering.

Bovendien geniet je van een aangename werkomgeving in een vlakke organisatie waar initiatief en persoonlijke ontwikkeling welkom zijn.

Geïnteresseerd? Solliciteer nu en word deel van ons gedreven team! Stuur jouw CV door naar liske@nuwhi.be of bel via 0473/655.135.